Het begon zo goed, het ijs was goed, de baan ging op tijd open.
De marathon van dit weekend was een succes, met een spannende wedstrijd bij de grote mannen, en de winst voor een rijder van de eigen baan bij de aspiranten.
Maar dan..
- blijkt dat het restaurant (nog) niet is berekend op de toeschouwers die na afloop iets willen drinken of eten
- is er zondagmorgen geen electronische tijdwaarneming waardoor alleen handgeklokte tijden worden opgenomen
- gaat vandaag opeens de baan weer dicht wegens technisch mankement.... (http://www.jaapeden.nl/update-400-meterbaan-zeker-gesloten-tot-woensdag-2-november/)
We hopen er maar weer het beste van.
Hou de site van de Jaap Eden in de gaten voordat je vertrekt naar de baan, om teleurstelling te voorkomen.
